تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان

تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان

تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان

تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان

"نماینده رسمی کالج مک دنیل، دانشگاه های علوم‌پزشکی سملوایز، متروپولیتن، پچ، سگد، BME و ‌IBS
بیش از ۵۰۰۰ پرونده موفق پذیرش تحصیلی برای تحصیل در مجارستان
بیش از ۱۳سال سابقه درخشان در زمینه مشاور املاک"

  • ۰
  • ۰

تحصیل رایگان در مجارستان یکی از راه‌های مطمئن برای شروع و یا ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی و پروسه مهاجرت است. با توجه به اینکه کشور مجارستان در اروپای مرکزی واقع شده، از این رو دانشگاه‌های معتبری در این کشور وجود دارند که امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را برای اتباع خارجی فراهم می‌کنند.

از جمله دلایلی که می‌توان به علاقه مندی حضور دانشجویان و دانش آموزان در کشور مجارستان و تحصیل در آن اشاره کرد هزینه‌های کم، رشته‌های تحصیلی خوب و در عین حال پر مخاطب و همچنین بورسیه‌های تحصیلی است.

برای اینکه بتوانید مشمول تحصیل رایگان در مجارستان شوید لازم است مراحلی را طی نمایید که در ادامه مطلب به آنها اشاره کرده ایم.

 

راهنمای تحصیل رایگان در مجارستان

 

برنامه ریزی هدفمند

داشتن برنامه ریزی هدفمند پیش از اقدام به تحصیل رایگان در هر کشوری ضرورت دارد؛ چرا که بایستی با شرایط ورود به کشور جدید آشنا شد. به عنوان مثال برای چیدن پلن مناسب و انجام برنامه ریزی هدفمند بهتر است که در طول آخرین سال تحصیل مدرسه سعی کنید نمرات درسی و معدل خود را بهبود ببخشید؛ زیرا بیشترین تاثیر و شانس را برای پذیرش شما به دنبال خواهند داشت.

به علاوه در خصوص مواردی مثل ویزا، بیمه، واکسیناسیون (به خصوص اگر در کشوری زندگی می‌کنید که عضو اتحادیه اروپا نیست) تحقیق کنید.

 

برای مطالعه متن کامل مطلب به بلاگ راهنمای مجارستان مراجعه نمایید.

 

  • ۰۱/۰۶/۰۸
  • rahnamaye majarestan

تحصیل در مجارستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی